Kalendarz dla Twojej firmy

Jednym ze sposobności, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnorakich firm. Nie bardzo trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać małych karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w dużej liczbie przypadków nosi się w portfelach. Choćby trzeba przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal jednak można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą także wyglądać całkiem inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, ale i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się też kalendarze książkowe dla firm. Takie natomiast najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy lub jej odpowiednim klientom i kontrahentom. Nie można kupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te zawsze drukuje się tylko na zamówienie. Zdarza się, że takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Zobacz także: http://www.kalendarze-trojdzielne.eu.