Reklamuj się poprzez ulotki

Nie ulega żadnej wątpliwości, że skuteczna reklama musi natrafić wprost do klienta. Nie ma chyba bardziej lepszego sposobu na trafienie ze własną ofertą do klienta niż bezpośredni kontakt. Bardzo skuteczna jest także kampania z użyciem ulotek reklamowych.



Jeśli pragniemy dotrzeć z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców musimy zaplanować nie tylko i wyłącznie wygląd ulotki, jej szatę graficzną oraz tekst, niemniej jednak także powinniśmy zadbać o odpowiednią dystrybucję. Właściwy kolportaż ulotek ma ogromne znaczenie dla powodzenia całej akcji promocyjnej.
Z pewnością, dystrybucję ulotek musimy zlecać tylko doświadczonym w tym temacie osobom oraz firmom. Nie ma nic irytującego dla ewentualnego klienta niż nieestetycznie zapchana ulotkami skrzynka pocztowa. Jeszcze gorzej będzie o ile ulotki z naszą ofertą trafią na zabrudzoną powierzchnię, na przykład wycieraczkę czy za brudną szybę samochodu. W związku z tym, zwłaszcza w dużych miastach, takich jak chociażby stolica, powinno się bacznie obserwować firmy oferujące skuteczny kolportaż ulotek. Warszawa to ogromne miasto i praktycznie w każdej kategorii biznesowej będziemy musieli zetrzeć się z silną konkurencją. Dlatego także, bez znaczenia czy prowadzimy restaurację, myjnię samochodową, czy oferujemy inne, konkretne usługi lub towary, to skuteczny marketing jest na wagę złota. Ażeby dotrzeć z ofertą do klientów mieszkających w różnych miejscach: blokach czy domach jednorodzinnych czy szeregowych powinniśmy mieć pewność, że zlecony kolportaż ulotek spełni nasze oczekiwania. Z całą pewnością, bardzo ważna z naszego punktu widzenia będzie również cena całego przedsięwzięcia. Osoby prywatne , a dodatkowo przedsiębiorstwa zajmujące się roznoszeniem ulotek w Warszawie zazwyczaj mają nieco wyższe oczekiwania płacowe niż zleceniobiorcy w innych, mniej zamożnych częściach kraju. W związku z tym, powinno się pamiętać że kolportaż ulotek w Warszawie kosztuje ciut więcej, niż w sytuacji mniejszych miast i wziąć to pod uwagę w trakcie przygotowywanie kosztorysu kampanii marketingowej.
Zobacz więcej: kolportaż ulotek.